Přemýšleli jste někdy nad rozšířením záruky, ale máte problém se zorientovat či najít ten vhodný servisní balíček? Na následujících řádcích vám zkusíme trochu pomoci!
Na počátku je důležité zmínit, že prodloužení záruky přímo od výrobce je plnohodnotné rozšíření záruky, nikoliv nějaká forma pojištění. Nemusíte se tedy obávat, že vám bude případná reklamace zamítnuta z důvodu nějakých omezení. Případný dobropis zařízení je zde rovněž vyplacen v plné výši původní ceny zařízení.
Lenovo umožňuje u většiny zařízení prodloužení až na 5 let.
Každé zařízení má své vlastní balíčky a pokud potřebujete zjistit, který je pro vás vhodný, postačí vyhledat přes sériové číslo po kliknutí na obrázek níže.
Kromě rozšíření záruční doby můžete využít i dalších služeb, které vám mohou pomoci s rychlostí, způsobem řešení případné reklamace, či úpravou podmínek záruky.
Onsite záruka
V případě zakoupení tohoto rozšíření nemusíte vadné zařízení odnést do servisního střediska nebo čekat na svoz. Technik zde přijede až k vám a zařízení rovnou opraví
Premier Support (Řada Think) a Premium Care (Řada Idea)
Tyto služby přidávají kromě Onsite servisu ještě dedikované linky podpory, kam se můžete obrátit i v případě dotazů, které se týkají softwaru, se kterým bylo zařízení dodáváno. Zároveň veškeré opravy s tímto servisním balíček mají vyšší prioritu a jsou tak vyřizovány přednostně.
ADP (Accidental Damage Protection)
S tímto balíčkem rozšíříte záruku i na případné mechanické poškození. Způsob poškození nehraje roli, důležité je pouze to, aby bylo náhodné. Záruka se nevztahuje na kosmetické defekty, ztrátu zařízení či poškození způsobené prací zařízení mimo standardní podmínky (například v dešti). V ostatních případech vám ale Lenovo zajistí bezplatnou opravu či dobropis zařízení.
Tento servisní balíček lze pořídit i v levnější verzi ADP One, která je omezena pouze na jeden incident.
KYD (Keep Your Drive)
Pokud u vašeho zařízení odejde disk, pak se standardně vadný díl vrací zpět výrobci. To může být v rozporu s některými firemními bezpečnostními politikami. V tímto balíčkem ale může zůstat u vás.
Sealed Battery
Tato záruka je určena především pro firmy, kde mají ve většině případů baterie záruku pouze 1 rok. S tímto rozšířením můžete tuto dobu prodloužit až na 3 roky.
Pokud jste koncový uživatel, pak baterie přebírá vždy záruku zařízení.