Služby a řešení

Možnosti rozšíření záruky

Ať již máte jakýkoliv typ záruky, vždy se snažíme případný problém či vadu odstranit v nejkratším možném čase. Standardní záruka ale má určité limitace, které mohou případnou opravu zbrzdit či zcela zastavit.

Chcete-li mít své zařízení chráněné nad standardní rámec záruky, zvažte některé z následujících služeb.

Accidental Damage Protection

Rozšiřte záruku vašeho zařízení i na případné mechanické poškození, polití či přepětí. Lenovo v takovém případě zajistí buď opravu nebo výměnu za jiné zařízení.

Keep Your Drive

Při výměně disku během záruční opravy se disk standardně vrací výrobci. Máte-li obavu o svá data či vám to zakazuje firemní politika, zvažte tuto službu, se kterou vadný disk zůstane vždy u vás.

Sealed Battery Warranty

Služba vhodná zejména pro firmy, kde má většina zařízení záruku na baterii pouze po dobu 1 roku. S tímto balíčkem můžete záruku prodloužit až na 3 roky. 

Prodloužení či rozšíření záruky 

Záruku si můžete i prodloužit a to u většiny zařízení až na 5 let. Zároveň je možné využít služeb jako Premium Care či Premier Support, díky kterým budou vaše opravy vyřízeny rychleji. 

Chcete vědět více nebo máte zájem o vytvoření nabídky?  Neváhejte nás kontaktovat! Můžete tak učinit na telefonním čísle 377 330 025 či emailem na adrese info@opencc.eu